23.03.2021

ДОВІДКА 

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в райдержадміністрації та органах самоврядування Болградського району

за 2020 рік у порівнянні з аналогічним періодом 2019 роком

 

            Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування Болградського району проводиться відповідно до законів України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування” та  інших нормативно-правових актів у цій сфері.

За 2020 рік до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 6140 звернень, що на 22599 менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

До сільських рад надійшло 4695 звернення, що на 2027 звернень менше, ніж за аналогічний період 2019 року, до Болградської міської ради – 1043, що на 515 звернень менше, до Болградської районної державної адміністрації – 313, що на 41 звернення менше, до Болградської районної ради – 89, що на 16 звернень менше, ніж у відповідний період попереднього року.

Із загальної кількості, більшість звернень надійшло поштою – 3463 звернення, що
на 1702 звернення менше, ніж у 2019 році. На особистому прийомі надійшло 2634 звернення, що на 863 менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Зменшення кількості звернень відбулося у зв’язку з введенням карантину, з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території Болградського району.

Безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 313 звернень, з них 297 – поштою, 10– через органи влади, 2 – від інших організацій, 1 – через ЗМІ, через уповноважену особу - 2.

Усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, розглядаються по суті та вчасно, заявникам надаються відповіді, роз'яснення.

Позитивно розв’язані питання, порушені в 239 зверненнях; заявникам надані роз’яснення та пропозиції щодо прискорення розв’язання порушених питань за 62 зверненнями.

Звернення, які надійшли від Болградської міської та сільських рад для розгляду до Болградської районної державної адміністрації:

 

Назва міської та сільської рад

Кількість звернень
за 2020 рік

% від загальної кількості

Болград

85

27,2

Городненська

52

16,6

Виноградівська

22

7,0

Калчівська

20

6,4

Табаківська

17

5,4

Каракуртська

14

4,5

Залізничненська

14

4,5

Новотроянівська

13

4,2

Дмитрівська

13

4,2

Василівська

11

3,5

Кубейська

11

3,5

Олександрівська

10

3,2

Криничненська

10

3,2

Баннівська

8

2,5

Оріхівська

8

2,5

Виноградненська

5

1,6

Владиченська

3

1

Усього:

313

101%

 

З вищих органів влади до райдержадміністрації направлено на розгляд 10 звернень (за 2019 рік – 22):

 

 

 

2020 рік

2019 рік

Різниця між 2020 роком – 2019 роком

Обласна державна адміністрація

4

15

-11

Адміністрація Президента України

(Офіс Президента України)

 

6

7

-1

УСЬОГО звернень від вищих органах влади

10

22

-12

 

            Від загальної кількості звернень 6140 - 3867 звернення надійшло від таких категорій авторів: інвалідів і ветеранів війни та праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів та інвалідів загального захворювання та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. З них від:

- членів багатодітних сімей - 230 (234);

-       одиноких матерів – 114 (95);

-       учасників бойових дій – 98 (82);

-       інвалідів – 305 (392);

-       інших категорій – 2701 (3197).

За соціальним станом звернення поділяються на: пенсіонерів - 1710 (2655), безробітних – 790 (1091), селян – 708 (742), робітників – 501 (638), інші – 1507 (2333).

Представники зазначених категорій зверталися з питань: надання матеріальної допомоги, вирішення житлових питань і т. п. Інваліди війни, учасники бойових дій порушували питання соціального захисту, сприяння у розв’язанні житлово-комунальних проблем.

У всіх зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, включно зі зверненнями, прийнятими на особистому прийомі громадян, протягом 2020 року порушено 313 (354) питання різної тематики - відповідно до класифікатора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”:

Зміст питання

Кількість порушених питань

за 2020 рік

Кількість порушених питань за 2019 рік

Різниця

Соціального захисту

127

165

-38

Сім’ї, дітей, молоді, ґендерної рівності, фізичної культури та спорту

74

51

+23

Аграрної політики і земельних відносин

63

63

0

Інші питання

12

1

+11

Житлового господарства

11

5

+6

Комунального господарства

6

10

-4

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян

6

7

-1

Охорони здоров’я

3

4

-1

Транспорту та зв’язку

2

12

-10

Праці і заробітної плати

2

4

-2

Промислова політика

2

4

-2

Діяльності органів місцевого самоврядування

1

3

-2

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

10

-9

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

1

-1

Економічної, цінової інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва

1

0

+1

Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

1

8

-7

Фінансова політика

1

0

+1

Екологія та природні ресурси

0

2

-2

Адміністративно-територіальний устрій

0

4

-4

Усього

313

354

-41

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», забезпечено щомісячне проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Щомісяця проводиться день контролю з перевірки стану виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян, які надійшли на розгляд до райдержадміністрації. Протягом звітного періоду здійснено 12 перевірок.

Для відкритого спілкування з населенням розпорядженням голови райдержадміністрації двічі на рік до початку терміну затверджується графік особистого прийому громадян голови райдержадміністрації та його заступником (не менше, ніж 2 рази на місяць виїзні прийоми громадян, у тому числі – два особистих). Графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджується щопівроку розпорядженням голови районної державної адміністрації. За звітний період голова райдержадміністрації, заступник голови райдержадміністрації та керівник апарату райдержадміністрації провели 82 особистих і 38 виїзних прийомів громадян у селах району, також проведено зустрічі з трудовими колективами загальноосвітніх шкіл, дитячих садків, будинків культури, закладів охорони здоров’я, що надавало можливість мешканцям району звернутися з наболілими питаннями безпосередньо за місцем роботи.

Під час проведення особистих і виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, з метою зменшення надходження звернень до вищих органів влади, надається всебічна допомога у розв’язанні того чи іншого питання на місцевому рівні.

З метою забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 17 лютого
2001 року №101/2001 „Про удосконалення діяльності виконавчої влади з питань інформування населення” голова райдержадміністрації щокварталу затверджує графіки проведення прямих телефонних „гарячих” ліній”.

Протягом звітного періоду відбулося 91 «пряма телефонна лінія» керівництва райдержадміністрації, під час яких звернулося 136 громадян, яким надано роз’яснення.

Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим графіком звітування міськсільголів Болградського району перед головою райдержадміністрації про організацію та стан роботи зі зверненнями громадян, на апаратних нарадах заслухано звіти 19 міськсільголів.

Систематично проводиться робота з оновлення спеціалізованої веб-сторінки аналітичними та статистичними даними про стан роботи зі зверненнями громадян, інформацією про виїзні прийоми громадян головою райдержадміністрації. Також висвітлюється на веб-сторінках графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, керівництвом і керівниками структурних підрозділів Одеської облдержадміністрації, повідомлення про виїзні прийоми громадян керівництвом Одеської облдержадміністрації, оголошення про функціонування «гарячої телефонної лінії» та «телефону довіри» з роз’яснення прав громадян на звернення та особистий прийом і проведення «прямих телефонних ліній», однак 2020 рік до райдержадміністрації таких звернень не надходило.

Протягом звітного періоду всі звернення громадян розглянуто з дотриманням установлених термінів. Підстав для притягнення до відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері роботи зі зверненнями громадян не було.

З метою здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду звернень і повноти відповідей на них, підвищення рівня відповідальності посадових і службових осіб за належну роботу зі зверненнями громадян, сектор документообігу та контролю апарату райдержадміністрації здійснює постійний моніторинг цієї роботи та щомісяця на апаратних нарадах звітує про  її результати.

Райдержадміністрація буде й надалі буде спрямовувати свою роботу на вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2020 року до райдержадміністрації надійшло 36 запитів на отримання публічної інформації (за той самий період 2019 року – 23), на електронну адресу надійшли – 32 запита. Від юридичних осіб – 5 запитів, фізичних осіб - 31 запит. Усі запити розглянуті у встановлений законодавством термін, задоволені.

До райдержадміністрації протягом 2020 року з Урядової «гарячої лінії» надійшло 556 звернень:

- із соціальних питань – 370 (нарахування субсидій, надання матеріальної допомоги);

- з питань охорони здоров’я - 27;

- з питань агропромислової політики – 13;

- з питань комунального господарства – 88;

- з питань житлового господарства – 4;

- з питань освіти – 2;

- з питань транспорту – 3;

- з питань надзвичайних ситуацій – 2;

 - з питань діяльності органів місцевого самоврядування – 15;

- з інших питань – 32.

З них скарг – 34.

 

Всі звернення розглянуто структурними підрозділами районної державної адміністрації в термін, передбачений законодавством України.

 

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                            А.В. Кучмійов