19.07.2013

Запит на публічну інформацію або звернення громадян?

 У травні 2011 року вступив у дію Закон України “Про доступ до публічної інформації”. Цей Закон визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, та інформації, що становить суспільний інтерес. Відповідно до даного Закону кожна особа протягом п'яти робочих днів може отримати публічну інформацію, а також інформацію про неї, яка збирається та зберігається у розпорядників публічної інформації. Також в Україні діє Закон України “Про звернення громадян”, відповідно до якого громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, посадових осіб із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх діяльності, з заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Тому виникає питання як отримати необхіну інформацію — зверненням (заявою, пропозицією, скаргою) чи поданням запиту на публічну інформацію?
 Головною відмінністю є те що запит на публічну інформацію — це прохання надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні розпорядника, тобто інформацію яка не потребує узагальнення, аналітичної обробки данних або створення її у інший спосіб. Прикладом публічної інформації, яка існує в управлінні Пенсійного фонду України у Болградському районі є місцезнаходження управління, його поштова адреса, номери засобів зв'язку управління, організаційна структура управління, розклад роботи та графік прийому громадян, інформація про діяльність управління, тощо. Підготовка ж відповіді на звернення потребує вчинення певних дій, тобто узагальнення, обробка вже існуючої інформації та створення на її основі нової (роз'яснення діючого законодавства, проведення перевірки пенсійної справи або справи платника, тощо).
Запит публічної інформації до управління може бути поданий на поштову адресу – 68702, Одеська область, м. Болград, вул. Лиманна, 39; на електронну адресу - 
bolg@pfu.odessa.uaза телефаксом – 4-25-29; за телефоном – 4-20-07.
 Жителі району мають можливість звернутися до працівників управління Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області через постійно діючі “гарячі” телефонні лінії за номерами телефонів 4-25-29, 4-20-07, 4-24-95, “прямі” телефонні лінії, інформація про які систематично оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації. 
До керівництва управління та керівників структурних підрозділів управління можна звернутися на особистий прийом відповідно до графіку особистого прийому, який систематично оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації. Також ознайомитися з графіком особистого прийому можна на інформаційних стендах управління та через інформаційний кіоск, який розташований за адресою м.Болград вул.Лиманна,39.
 В управлінні Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області також функціонує громадська приймальня за адресою: м.Болград, пр-т Леніна,149 кабінет № 112.
Письмове звернення може бути подане на адресу управління: 68702, м.Болград вул.Лиманна,39.

 Завідувач сектором кадрового забезпечення О.М.Ориховська