14.08.2014

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян                                                                               в управлінні Пенсійного фонду України у Болградському районі

за перше півріччя 2014 року

 

 

В управлінні приділяється особлива увага забезпеченню конституційних прав громадян на звернення, створенню належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109            ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказу Пенсійного фонду України від 25.02.2008 №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

Особлива увага приділялась розгляду звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”.

У першому півріччі 2014 року до управління звернулось 228 громадянина. Переважна кількість питань стосуються призначення пільгових пенсій, перерахунків та надбавок до неї, отримання додаткової інформації і роз’яснень у зв’язку із введенням нових законодавчих актів щодо пенсійного забезпечення.

В порівняні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень зменшилась на 32,14 відсотка (за 2013 р. — 28) та становить 9 звернень. Зменшення письмових звернень до управління обумовлене підвищенням ефективності роботи “гарячих” телефонних ліній та посиленням відповідальності посадових осіб, які проводять розгляд звернень.

Всього до управління надійшло 9 письмових звернень: через головне управління —         5 (55,5 %), депутатські запити –1 (11, 1%), через органи прокуратури -  0 (0 %), через Болградську районну державну адміністрацію –0 %), від заявників -  3 (33,3 %).

В більшості випадків заявникам пенсія призначена та перерахована відповідно                 до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено, проте вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Пенсійного фонду             та вищих органів влади.

В ході особистого прийому, який проводився відповідно до затверджених графіків,               в управлінні було прийнято 157 громадян. Усі громадяни, які звернулися на особистий прийом, отримали докладні роз’яснення з порушених питань. Крім цього працівниками управління здійснюється виїзний прийом. Протягом звітного періоду в ході в’їздного прийому звернулося 62 особи.

Встановлено дієвий контроль за неухильним виконанням вимог Закону України          “Про звернення громадян”, створенням належних умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надаються можливості ознайомлення з матеріалами перевірок цих звернень.

Забезпечуючи відкритість і прозорість діяльності управління, функціонує громадська приймальня, постійно діючі “гарячі” телефонні лінії, “прямі” телефонні лінії, інформація про які систематично оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації. За звітний період на “гарячу” та “пряму” телефонні лінії звернулося 189 осіб.

На виконання наказу Пенсійного фонду України від 24.09.2009 № 118 “Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898” управління вживаються вичерпні заходи щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію”. Забезпечено об’єктивний і вчасний розгляд 16 звернень, які надійшли за звітний період до управління.

Найчастіше заявники звертаються з питанням щодо перерахунків та правильності нарахування пенсії та її виплати.

Управління постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями, підвищенням рівня аналітичної роботи для вчасного виявлення найбільш гострих суспільно-значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення, продовжує відповідну роботу з населенням з метою своєчасного реагування на їх звернення і розв’язання порушених ними питань.

 

Головний спеціаліст з діловодства                                                            Л.В.Каражова