13.08.2019

Про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України в структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомах Болградського району в ІІ кварталі 2019 року

Відповідно до доручення голови Одеської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2011 року №Д/01-27 щодо посилення контролю за виконанням актів Президента України відділ діловодства та контролю апарату Болградської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) приділяє постійну увагу питанням виконавської дисципліни в апараті, структурних підрозділах, вживає заходів щодо поліпшення роботи з документами та стану виконавської дисципліни.

Контроль за виконанням документів і прийнятих рішень - одна з найважливіших функцій райдержадміністрації, метою якої є сприяння своєчасному та якісному виконанню документів, втілення  основних вимог рішень державних органів влади у конкретні справи, забезпечення отримання аналітичної інформації, необхідної для оцінки діяльності її структурних підрозділів. Організація контрольної діяльності та стан виконавської дисципліни в Болградському районі відповідають сучасним вимогам. Облік і контроль за виконанням вхідної та вихідної кореспонденції, в тому числі актів Президента України, законів України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови Одеської обласної та Болградської районних державних адміністрацій здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «Діло 12.0».

 

Протягом ІІ кварталу підготовлено всі заплановані проекти розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності. Усього видано 126 розпоряджень з основної діяльності.

Також видано 21 розпорядження голови райдержадміністрації, 61 наказ керівника апарату райдержадміністрації з кадрових питань.

 

Протягом ІІ кварталу 2019 року відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації зареєстрував 427 вхідних документів, з них контрольних – 80, крім того: запитів на публічну інформацію – 9, письмових звернень громадян – 73, у тому числі заяв про отримання матеріальної допомоги - 29, з питань аграрної політики – 11, із загальних питань – 33.

 

Із вищих органів влади надійшло 86 документів, переслані через Одеську облдержадміністрацію: указів Президента України, листів Адміністрації Президента України – 5; законів України – 3, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України – 30; розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації – 35 (14 з них контрольних, з яких 4 відпрацьовано протягом кварталу, за 10 – термін ще не настав), протоколів нарад при голові Одеської облдержадміністрації – 9.

Із вищевказаних документів 80 були контрольними, з них 59 виконані (знято з контролю), 21 – довготермінові.

Аналіз показників документообігу райдержадміністрації в ІІ кварталі 2019 року вказує на те, що найбільша кількість документів направлена до відома та відпрацювання до таких структурних підрозділів: фінансового управління (54 або 10,3%), юридичного сектору (52 або 9,9%), відділу містобудування, архітектури, відділу розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (50 або 9,5%), управління соціального захисту населення та управління агропромислового розвитку (по 47 або 8,9%), відділу економічного розвитку і торгівлі (41 або 7,8%), відділу у справах сім’ї, молоді та спорту (32 або 6,1%), сектору комунікацій з громадськості (29 або 5,5%), відділу управління персоналом апарату (27 або 5,1%), відділу освіти (25 або 4,8%),  головному спеціалісту з питань надзвичайних ситуацій (20 або 3,8%). На долю інших структурних підрозділів райдержадміністрації припадає від 19 і менше документів.

 

У звітному періоді структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й опрацювали 96 контрольних документів (разом з копіями): управлінням соціального захисту населення - 13 або 13,5%, відділ містобудування, архітектури, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства  та сектором комунікацій з громадськістю по 11 або 11,4%, управлінням агропромислового розвитку – 10 або 10,4%, відділ управління персоналом апарату та відділом економічного розвитку і торгівлі – 9 або 9,4%. Інші структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й відпрацювали від 6 й менше контрольних документів.

 

Згідно з електронною базою документообігу в райдержадміністрації,  в ІІ кварталі на контролі перебувало 68 документів, з яких виконано 66, перебувають на контролі – 2 документи.

Зареєстровано та відправлено 479 вихідних листів; крім того, запитів на звернення – 1, відповідей на звернення громадян – 42, проміжних листів заявникам – 4.

 

І. Засідання колегії райдержадміністрації з розглядом питань

Згідно з Планом, протягом ІІ кварталу 2019 року проведено 2 чергові засідання колегії Болградської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація), на яких розглянуто 3 запланованих питання:

№№з/п

Дата проведення, № протоколу

Назва розглянутого питання

№ розпорядження, дата видання

1.

24.04.19№3

Про підсумки виконання районного бюджету та бюджету Болградського району в І кварталі 2019 року.

№122/А-2019

24.04.2019

2.

22.05.19№4

Про стан готовності сільськогосподарських підприємств Болградського району до збору ранніх зернових і зернобобових культур у 2019 році

№159/А-2019

22.05.2019

3.

Про підсумки соціально-економічного розвитку Болградського району протягом І кварталу 2019 року

№158/А-2019

22.05.2019

                                                                                        

Додаткових питань не було.

За підсумками роботи колегії інформації зі всіх розглянутих питань взято до відома та видано 3 розпорядження голови райдержадміністрації з відповідними завданнями.

 

Протягом звітного періоду під час засідань колегії протокольних доручень надано не було.

 

ІІ. Питання для розгляду на апаратних нарадах районної державної адміністрації

Протягом ІІ кварталу 2019 року проведено 8 апаратних нарад при голові райдержадміністрації, на яких розглянуто 31 питання: 29 запланованих і 2 – поза планом роботи райдержадміністрації.

Зазвичай, тематика питань, передбачена Планом, висвітлювала фінансовий стан у районі; стан надходжень коштів до зведеного бюджету та до районного бюджету Болградського району; стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги в бюджетних установах Болградського району; організацію та проведення в районі приписки юнаків, 2002 року народження, до призовної дільниці Болградського району в 2019 році; про стан розрахунків по міжбюджетних трансфертах у Болградському районі; моніторинг ходу посіву просапних культур і догляд за посівами сільськогосподарських культур у сільськогосподарських підприємствах району; новий Порядок надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги у 2019 році; підготовку до організації оздоровчо-відпочинкової кампанії 2019 року; стан захворюваності на злоякісні новоутворення в районі; санаторно-курортне оздоровлення пільгових категорій громадян району; стан забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю та ін.

Перевага надавалася питанням з виконання законів України та указів, доручень Президента України та постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій.

Начальник відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації
Кучеровська Д.Г. щомісяця звітувала в порядку контролю про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Болградської районної державної адміністрації, та стан виконавської дисципліни в апараті Болградської районної державної адміністрації та її структурних підрозділах – відповідно до доручення Кабінету Міністрів України від 19.05.2010 року № 27554/5/1-10.

Сімнадцятого квітня поточного року очільник цього ж відділу доповіла про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Болградського району в І кварталі 2019 року – на виконання Закону України «Про звернення громадян» (протокол №9).

 

Також на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано звіти секретаря Болградської міської ради та Калчівського, Оксамитненського; Олександрівського
й Оріхівського сільських голів про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомах відповідних міськсільрад – на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/20 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Протягом ІІ кварталу 2019 року на контролі перебувало 8 доручень, наданих на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. Усі вони виконані.

 

ІV . Організаційна робота

Проаналізувавши звіти структурних підрозділів райдержадміністрації та районних служб про виконання плану роботи Болградської районної державної адміністрації на
ІІ квартал 2019 року, відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації встановив, що всі 75 запланованих заходів здійснено.

Виконавці спрямували свою діяльність на: підготовку матеріалів для розгляду та організацію засідань колегій райдержадміністрації, управлінь, відділів, засідань координаційних рад, комісій, робочих груп, а також семінарів і нарад; здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами й дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими центральними органами виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голови Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій; підготовку документів щодо заохочення та нагородження персоналу районної державної адміністрації та працівників району за поданням підприємств, організацій, установ району державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками; організацію проведення особистого прийому громадян і виїзних прийомів керівництвом Болградської районної державної адміністрації; забезпечення роботи «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії» райдержадміністрації; організацію роботи
з посіву просапних культур і догляду за посівами сільськогосподарських культур у  сільськогосподарських підприємствах Болградського району; зі стабілізації та відновлення поголів’я сільськогосподарських тварин у сільгосппідприємствах Болградського району;
з надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; щодо медичної, психологічної, професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції; з направлення дітей на оздоровлення до закладів, які працюють цілий рік: «Молода гвардія», ДМЦ «Артек», обласних санаторіїв та оздоровчих таборів; щодо участі спортсменів і команд району в обласних, Всеукраїнських змаганнях, а творчих колективів – у культурних заходах і інше.

 

V. Контрольна робота

За Планом роботи райдержадміністрації на ІІ квартал 2019 року, на контролі перебували документи з виконання:

-      законів України, наказів міністерств – 9;

-      указів, доручень Президента України – 5;

-      розпоряджень,  постанов і доручень Кабінету Міністрів України – 10;

-      розпоряджень і доручень голови Одеської обласної державної адміністрації – 6;

-      розпоряджень і доручень голови  Болградської районної державної адміністрації – 5;

-      документів з інших питань – 5.

Усі вищевказані документи виконано.

 

Згідно з електронною базою документообігу в райдержадміністрації,  в ІІ кварталі на контролі перебувало 68 документів, з яких виконано 66, перебувають на контролі –
2 документи.

 

За результатами проведеного аналізу виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, розпоряджень і доручень голів Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій у ІІ кварталі 2019 року встановлено, що організація виконання документів і здійснення контролю за виконанням носить системний характер, що сприяє своєчасному прийняттю необхідних заходів щодо поліпшення стану виконавської дисципліни.

На більшість контрольних документів інформації підготовлені якісно. Найгрубішою помилкою виконавців є те, що вони  продовжують надавати звітні інформації в день закінчення контрольного терміну.

Фактів порушення виконавської дисципліни в ІІ кварталі минулого року не було зафіксовано. Тому пропонуємо інформацію взяти до відома.

 

З метою подальшого забезпечення ефективного виконання контрольних документів керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації й керівникам територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади необхідно продовжити вживати заходів щодо здійснення постійного контролю за дотриманням вимог Регламенту Болградської районної державної адміністрації та Інструкції з діловодства в апараті Болградської районної державній адміністрації та її структурних підрозділах під час підготовки проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, інформацій на контрольні документи, що відправляються у вищі органи влади.

Відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації робитиме все для того, щоб забезпечити належний контроль за виконанням актів Президента України, Кабінету Міністрів України, голови Одеської облдержадміністрації, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації в її структурних підрозділах і територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та виконкомах Болградської міської та сільських рад району.

 

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації                                          Д.Г. Кучеровська