30.10.2017

Інформація на засідання колегії Болградської районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району в ІІ кварталі 2017 року

На виконання доручення голови Одеської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2011 року №Д/01-27 щодо посилення контролю за виконанням актів Президента України відділ діловодства та контролю апарату Болградської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) приділяє постійну увагу питанням виконавської дисципліни в апараті, структурних підрозділах, вживає заходів щодо поліпшення роботи з документами та стану виконавської дисципліни.

Контроль за виконанням документів і прийнятих рішень - одна з найважливіших функцій Болградської районної державної адміністрації, метою якої є сприяння своєчасному та якісному виконанню документів, втілення  основних вимог рішень державних органів влади у конкретні справи, забезпечення отримання аналітичної інформації, необхідної для оцінки діяльності її структурних підрозділів. Організація контрольної діяльності та стан виконавської дисципліни в Болградському районі відповідають сучасним вимогам. Облік і контроль за виконанням вхідної та вихідної кореспонденції, в тому числі актів Президента України, законів України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «Діло 12.0».

 

Протягом ІІ кварталу 2017 року відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації зареєстрував  518 вхідних документів, з них контрольних – 85, крім того: запитів на публічну інформацію – 9, письмових звернень громадян – 275, у тому числі заяв про отримання матеріальної допомоги - 81, з питань аграрної політики – 166, із загальних питань – 28.

 

Із вищих органів влади надійшло 122 документи, пересланих через Одеську облдержадміністрацію: указів Президента України, листів Адміністрації Президента України – 40; законів України – 14, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України – 24; розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації – 20 (8 з них контрольних, з яких 4 відпрацьоване протягом кварталу, за 4 – термін ще не настав), доручень голови Одеської обласної державної адміністрації – 7 (4 – контрольні), протоколів апаратних нарад при голові Одеської облдержадміністрації – 5, рішень Одеської обласної ради (неконтрольних) – 12.

Із вищевказаних документів 21 був контрольним, з них 12 виконано (знято з контролю), 9 – довготермінові.

Усього на контролі в ІІ кварталі перебував 71 документ, усі вони виконані.

Аналіз показників документообігу райдержадміністрації у ІІ кварталі 2017 року вказує на те, що найбільша кількість документів надійшла до відома та відпрацювання від таких структурних підрозділів райдержадміністрації: управління агропромислового розвитку
(66 або 12,7%), відділу управління персоналом апарату (45 або 8,7%), відділу містобудування, архітектури, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (40 або 7,7%), фінансового управління (39 або 7,5%), управління соціального захисту населення (38 або 7,3%), відділу освіти (36 або 7%), сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, з питань запобігання та виявлення корупції апарату (35 або 6,7%), відділу надання адміністративних послуг (32 або 6,2%), відділу економічного розвитку і торгівлі (30 або 5,8%), відділу у справах сім’ї, молоді та спорту (28 або 5,4%). На долю інших структурних підрозділів райдержадміністрації припадає по 15 або менше документів.

 

У звітному періоді структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й відпрацювали 96 контрольних документів (разом з копіями): відділ містобудування, архітектури, розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства ‑ 16 або 16,7%, управління агропромислового розвитку ‑ 14 або 14,6%, відділ культури ‑ 8 або 8,3%. Інші структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й відпрацювали по 6 або й менше контрольних документів.

 

Зареєстровано та відправлено 599 вихідних листів; крім того, запитів на звернення – 2, відповідей на звернення громадян – 42, проміжних листів заявникам – 3.

 

Протягом ІІ кварталу видано 125 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності: на виконання указів Президента України видано 13 розпоряджень, постанов Кабінету Міністрів України – 0, розпоряджень і доручень голови Одеської облдержадміністрації – 10, із власної ініціативи – 66, з питань про влаштування до сімейних форм виховання, надання статусу дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування – 16, з питання надання матеріальної допомоги – 7, із земельних питань – 13. Також видано 112 розпоряджень з кадрових питань.

 

Протягом ІІ кварталу 2017 року проведено 3 чергові засідання колегії Болградської районної державної адміністрації. Усього розглянуто 10  питань із 5 запланованих.

Позапланово розглянуто питання, які стосувалися схвалення районних програм:

‑ про схвалення змін до районної програми «Сім’я та молодь Болградщини» на 2015-2017 роки;

‑ про проект Програми протидії протиправній діяльності на державному кордоні в межах Болградського контрольованого прикордонного району, розвитку та вдосконалення Ізмаїльського прикордонного загону та його підрозділів у 2017-2020 роках;

‑ про проект Програми вдосконалення мобілізаційної підготовки та підтримки Болградського районного військового комісаріату на 2017-2019 роки;

‑ про проект Програми забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордоні в межах Болградського контрольованого прикордонного району, розвитку та вдосконалення Ізмаїльського прикордонного загону, його підрозділів і сервісних зон міжнародних пунктів пропуску «Виноградівка-Вулканешти» й «Табаки-Мирне» на 2017 – 2020 роки;

‑ про проект Програми з локалізації та ліквідації амброзії полинолистої на території Болградського району на 2017-2022  роки. 

За підсумками роботи колегії видано 10 розпоряджень голови райдержадміністрації.

 

Протягом ІІ кварталу 2017 року проведено 9 апаратних нарад при голові райдержадміністрації, на яких розглянуто 37 основних питань.

Тематика питань, розглянутих на апаратних нарадах, передбачена планом роботи Болградської районної державної адміністрації. Найактуальнішими були питання про: фінансовий стан у районі; про стан надходжень коштів до зведеного бюджету та до районного бюджету Болградського району; освоєння коштів на об’єктах соціально-культурного призначення, виділених з районного бюджету розвитку, обласного бюджету розвитку, субвенцій з державного бюджету та охорони навколишнього природного середовища; стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги в бюджетних установах Болградського району; організацію літнього відпочинку та оздоровлення учнів навчальних закладів Болградського району влітку 2017 року; підсумки проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та в її рамках Дня благоустрою територій населених пунктів Болградського району; стан надання наркологічної допомоги населенню Болградського району; стан роботи із запобігання насильству в сім’ї в Болградському районі 2016 року; стан медичного обслуговування в Болградському районі учасників та інвалідів Великої Вітчизняної війни та осіб, прирівняних до них і ін.

Перевага надавалася питанням з виконання законів України та указів, доручень Президента України та постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств України, розпоряджень голів Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій.

Щомісяця розглядалися питання про стан виконавської дисципліни та розгляду звернень громадян в апараті та структурних підрозділах Болградської – відповідно до Доручення Кабінету Міністрів України від 19.05.2010 року № 27554/5/1-10.

31 травня розглянуто питання про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району в І кварталі 2017 року – на виконання доручення голови Одеської обласної державної адміністрації від 18.05.2011 року
№Д/01-27 і
про стан роботи із запобігання насильству в сім’ї в Болградському районі

2016 року – на виконання розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 15.04.2004 року №285/А-2004 «Про невідкладні заходи з попередження насильства в сім’ї».

7 червня розглянуто питання про організацію та хід проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в Болградському районі ‑ відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2016 року №1133 «Про підготовку та проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти.

21 червня – питання про стан надання пільг окремим категоріям громадян Болградського району – відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту» та про стан ведення державного земельного кадастру за допомогою програмного забезпечення ведення державного земельного кадастру на території Болградського району – відповідно до Закону України «Про державний земельний кадастр» і постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051«Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру».

29 червня – питання про стан виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року№523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центр надання адміністративних послуг у Болградському районі.

Протягом ІІ кварталу 2017 року заслухано звіти начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації та Голицького, Калчівського, Оксамитненського, Табаківського, Оріхівського сільських голів про стан роботи зі зверненнями громадян, дотримання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

Протягом звітного періоду на апаратних нарадах дано 3 доручення голови райдержадміністрації.

Усього в ІІ кварталі 2017 року на контролі перебувало 6 доручень, даних на апаратних нарадах, 4 з них виконано – 2 залишаються на довгостроковому контролі.

 

За результатами проведеного аналізу виконання   актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, розпоряджень і доручень голів Одеської обласної та Болградської районної державних адміністрацій за ІІ квартал
2016 року встановлено, що в цілому організація виконання документів і здійснення контролю за їх виконанням носить оперативний і системний характер, що сприяє своєчасному прийняттю необхідних заходів щодо поліпшення стану виконавської дисципліни. 

Попри збільшення документообігу протягом останніх років і вкрай короткі терміни їх виконання, що призводить до перевантаження працівників і заважає якісній реалізації завдань контрольних документів, випадків порушення терміну інформування не виявлено. На більшість контрольних документів інформації підготовлені якісно. Найгрубішою помилкою виконавців контрольних документів є продовження хибної практики надання звітних інформацій в день закінчення контрольного терміну.

Відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації й надалі здійснюватиме контроль за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови Одеської облдержадміністрації, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації її структурними підрозділами, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та виконкомами Болградської міської та сільських рад району.

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації                                              Д.Г. Кучеровська

Матанська 4-24-82