20.08.2015

Інформація на засідання колегії Болградської районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України в ІІ кварталі 2015 року

Інформація

на засідання колегії Болградської районної державної адміністрації

про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району
в ІІ
кварталі 2015 року

 

На виконання доручення голови Одеської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2011 року №Д/01- 27 щодо посилення контролю за виконанням актів Президента України відділ діловодства та контролю апарату Болградської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) приділяє постійну увагу питанням виконавської дисципліни в апараті, структурних підрозділах, вживає заходів щодо поліпшення роботи з документами та стану виконавської дисципліни.

Протягом ІІ кварталу 2015 року відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 602 (565) вхідних документи, крім того: запитів на публічну інформацію – 3, письмових звернень громадян – 208.

Із вхідних документів контрольних – 142, у зазначені терміни виконано 109 документів,
за 33 термін виконання ще не настав. Усі документи відпрацьовані вчасно.

 

До аналізу не ввійшли документи, які потребували термінового інформування (протягом
1-2 днів), а їх було чимало.

 

Аналіз показників документообігу райдержадміністрації у IІ кварталі 2015 року вказує на те, що найбільша кількість документів надійшла до відома та відпрацювання до структурних підрозділів райдержадміністрації: відділу організаційно-кадрової роботи апарату (109 документів або 17,7% від загального обсягу), сектору розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (64 або 10,4%), юридичного сектору апарату (59 або 9,6%),  сектору взаємодії з правоохоронними органами,  оборонної та мобілізаційної роботи, з питань запобігання та виявлення корупції апарату (57 або 9,2%), управління агропромислового розвитку (52 або 8,4%), відділу економічного розвитку і торгівлі (45 або 7,3%),  управління соціального захисту населення (44 або 7,1%), фінансового управління (30 або 4,9%), відділу у справах сім’ї, молоді та спорту (28 або 4,5%), відділу містобудування, архітектури та будівництва (26 або 4,2%), відділу комунікацій з громадськістю
(23 або 3,7%), відділу освіти (16 або 2,6%). На долю інших структурних підрозділів райдержадміністрації припадає 2 і менше процентів документів від загальної кількості.

У звітному періоді отримано й відпрацьовано контрольних документів: сектором розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (30 документів або 19,2%), відділом економічного розвитку і торгівлі (19 або 12,2%), сектором взаємодії з правоохоронними органами,  оборонної та мобілізаційної роботи, з питань запобігання та виявлення корупції апарату (16 або 10,2%), управлінням соціального захисту  (15 або 9,6%), управлінням агропромислового розвитку (14 або 9%), відділом містобудування, архітектури та будівництва та відділом у справах сім’ї, молоді та спорту (по 10 або по 6,4%), відділом комунікацій з громадськістю (9 або 5,8%), відділом організаційно-кадрової роботи апарату (7 або 4,5%), відділом освіти (6 або 3,8%), службою у справах дітей і фінансовим управлінням (по 5 або по 3,2%), відділом охорони здоров’я та відділом надання адміністративних послуг (по 4 або 2,6%). Інші структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й відпрацювали менше 1 процента документів від загальної кількості.

 

Зареєстровано та відправлено 774 вихідних листи, запитів на звернення – 11, відповідей на звернення громадян – 134, проміжних листів заявникам - 9.

 

Видано всього 137 розпоряджень в.о. голови райдержадміністрації з основної діяльності. На виконання указів Президента України видано 14 розпоряджень, постанов Кабінету Міністрів України – 5, розпоряджень і доручень голови Одеської облдержадміністрації – 7, із земельних питань – 28 розпоряджень, з питань про влаштування до сімейних форм виховання, надання статусу дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування, – 16, з питання надання матеріальної допомоги – 4, із власної ініціативи – 63.

 

Протягом ІІ кварталу 2015 року до райдержадміністрації надійшло 7 указів Президента України, пересланих через Одеську облдержадміністрацію, 3 з яких контрольні; Законів України - 5, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України - 32, розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації - 29, 12 з яких були контрольні (7 - відпрацьовані протягом кварталу, за 5 – термін ще не настав). Також надійшло 3 контрольні доручення голови Одеської обласної державної адміністрації, які виконано вчасно. Також надійшло 6 протоколів апаратної наради Одеської обласної державної адміністрації та 3 рішення Одеської обласної ради (неконтрольних).

Із вищевказаних контрольних документів виконано повністю 14 (їх знято з контролю), решта є довготерміновими.

На контролі у звітному періоді перебувало: 7 указів і 2 доручення Президента України, постанов, розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації – 8, доручень голови Одеської обласної державної адміністрації – 2, протокольних доручень з апаратних нарад при голові Одеської обласної державної адміністрації не було. Усі вищевказані документи виконано вчасно.

 

Протягом ІІ кварталу 2015 року проведено 2 чергові засідання колегії райдержадміністрації. Усього розглянуто 7 питань: 5 запланованих і 2 додаткових.

           Додатково заслуховувалися питання:

           - про проект Програми фінансового забезпечення функціонування Болградської районної державної адміністрації для здійснення повноважень, делегованих їй Болградською районною радою, на 2015 рік – за клопотанням начальника відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

- про збільшення надходжень єдиного соціального внеску та погашення заборгованості з платежів до Пенсійного фонду України за 4 місяці 2015 року – на виконання протокольного рішення наради під головуванням Прем’єр-міністра України Яценюка А.П. від 23.04.2015 року, за клопотанням начальника управління Пенсійного фонду України у Болградському районі.

Питання про підсумки проведення призову громадян України на строкову військову службу до ЗС України та інших військових формувань у квітні-травні 2015 року в Болградському районі та про стан дитячої злочинності та правовиховної роботи серед неповнолітніх за І півріччя 2015 року перенесено для розгляду на засіданні колегії  райдержадміністрації у ІІІ кварталі 2015 року. Перше – тому що призов громадян України на строкову військову службу до ЗС України та інших військових формувань у 2015 році продовжено на 1 місяць, а друге – через те, що піврічний звіт недоцільно було розглядати до закінчення звітного періоду (згідно з листом-клопотанням заступника керівника апарату райдержадміністрації Дімітрової Ю.М. від 08.06.2015 року №04/01-37/1325).

 

Факти розгляду на засіданнях колегії додаткових питань (за винятком тих, які ініціюють вищі органи влади) й перенесення питань для розгляду на пізніший термін свідчать про неналежне планування роботи у відповідних структурних підрозділах райдержадміністрації.

 

Протягом ІІ кварталу 2015 року проведено всього 13 апаратних нарад, на яких розглянуто
43 основні питання та 13 – в порядку інформування.

Тематика питань для розгляду на апаратних нарадах передбачена планом роботи Болградської районної державної адміністрації. Особлива увага приділялася питанням про фінансовий стан в районі; про стан розрахунків за спожиті енергоносії та стан розрахунків по міжбюджетних трансфертах у Болградському районі; про підсумки роботи ДПІ у Болградському районі та управління Пенсійного фонду України у Болградському районі; про заходи щодо легалізації та своєчасності виплати заробітної плати; про стан виконання плану роботи Болградської районної державної адміністрації та ін.

Моніторинг стану виконавської дисципліни та розгляду звернень громадян в апараті та структурних підрозділах Болградської райдержадміністрації розглядався на кожній апаратній нараді, що дає позитивні результати дотримання термінів виконання контрольних документів.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, протягом звітного періоду заслухано звітування Залізничненського, Олександрівського, Дмитрівського, Оріхівського, Табаківського й Червоноармійського сільських голів про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомах відповідних сільрад району.                                                                                                                                 

Протягом звітного періоду на апаратних нарадах дано 15 доручень голови райдержадміністрації. Усього в ІІ кварталі 2015 року на контролі перебувало 14 доручень, даних на апаратних, 10 з них виконано, за 1 – термін не настав, 3 – на довгостроковому контролі.

 

Двадцять дев’ятого квітня на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району в І кварталі 2015 року (протокол №3). За підсумками розгляду видано розпорядження в.о. голови райдержадміністрації від
05.05.2015 року №165/А-2015.

 

З метою вдосконалення системи контролю, підвищення рівня персональної відповідальності керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та міськсільголів району за своєчасним і безумовним виконанням законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України запроваджено систематичне заслуховування на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації інформацій про хід виконання окремих актів, які перебувають на контролі.

Щокварталу відділам, управлінням райдержадміністрації, територіальним підрозділам міністерств і відомств, виконкомам Болградської міської та сільських рад району надсилається перелік контрольних документів, які підлягають виконанню.

Протягом ІI кварталу 2015 року контролю і звітуванню до Одеської облдержадміністрації підлягали 7 указів та 2 доручення Президента України.

 

На виконання Указу Президента України від 29.05.2009 року № 378/2009 «Про деякі заходи щодо поліпшення фінансового стану аграрного сектору економіки та розвитку тваринництва» протягом II кварталу 2015 року в Болградському районі проведено інвентаризацію всіх пасовищ - 12743,3 га - і сіножатей - 632,3 га; збільшено площу пасовищ навколо природно висохлих водойм на територіях усіх сільських рад; проведено докорінне поліпшення пасовищ на площі 734 га; проведено частково поверхневе поліпшення пасовищ: видалення дерев, чагарників, пнів, купин, каменів, поліпшення складу травостою шляхом знищення бур'янів, омолоджування травостою; обладнано водне джерело площею 0,03 га з об’ємом води близько 250 м3 навколо громадського пасовища, площею 320 га, на території Виноградівської сільської ради;  також проведено щотижневі ярмарки-продажі сільськогосподарської продукції за участю громадян, які реалізують сільськогосподарську продукцію власного виробництва на території Болградського району.

Відповідно до вимог законів України «Про племінну справу у тваринництві», «Про ветеринарну медицину», «Про ідентифікацію і реєстрацію тварин», управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації та управлінням ветеринарної медицини Болградського району продовжується робота з питань проведення суцільної ідентифікації та реєстрації наявного поголів’я сільськогосподарських тварин на підпорядкованій території.

 

На виконання Указу Президента України від 28.01.2010 року № 75/2010 «Про вшанування учасників боротьби за незалежність України у XX столітті» в Болградському районі проведено низку заходів.

У музеях навчальних закладів, у кімнатах бойової Слави оформлено виставки «Герої АТО», «Пам’яті Небесної Сотні”, «Ми пам’ять та збережемо”. Проведено уроки пам'яті, класні години, присвячені учасникам АТО. Почесне звання «Почесний гімназист» присвоєно випускнику Болградської гімназії Хіньову І.П., героїчно загиблому в зоні АТО.

На будівлі Оксамитненської ЗОШ установлено меморіальну дошку випускнику школи Манулову С.Ф., який загинув в зоні АТО. Також проводиться робота у Владиченській ЗОШ з увіковічення пам’яті Кожуріна В.В., який загинув в зоні АТО. На місцях поховань героїв АТО учні та вчителі постійно покладають квіти і траурні вінки.

На території Болградського району упорядковано 12 братських та одиноких могил
і 14 пам’ятників загиблим воїнам, меморіальних дощок та інших пам’ятних місць району.

 

На виконання Указу Президента України від 27.09.2010 року №918/2010 «Питання шефства над Збройними Силами України» проведено певну роботу . Військова частина А 2613 отримала від юридичних і фізичних осіб матеріальних цінностей на загальну суму 17048,5 грн (сімнадцять тисяч сорок вісім гривень п'ятдесят копійок): СПД Карасава В.А. – наволочки 100 шт. на суму
2,5 тис. грн, ФОП Кальчев – цемент 150 кг на суму 240 грн, ФОП Кірпалов – цемент 150 кг на суму 240 грн,   ФОП Бодлєв – цемент 150 кг на суму 240 грн,    ФОП Жеков – цемент 150 кг на суму
240 грн, ФОП Іщенко – цемент 150 кг на суму 276 грн, ФОП Брезінський – цемент 100 кг на суму
160 грн.

В основу шефської роботи покладено військово-патріотичне виховання молоді та піднесення престижу військової служби. У рамках всеукраїнської акції "Допоможи українській армії" військовій частині А2613 надано матеріальну допомогу: 30 шт. розгрузок військових, спальних мішків, радіотелефонів, які були закуплені за власні кошти приватного підприємця ПП Герасичкіної Л.Д., Болградської районної спілки споживчих товариств (Дімчев І.Г.), підприємства НПО "Екофарм" (Поязітіс В.) і ФГ "Терра" (Конопельський О.).

Представник Асоціації болгар в Україні (Чумічова Т.С.) передала особовому складу військовій частині А2613 для обладнання кімнати заняттям спортом спортивний інвентар на загальну суму 9037,0 грн.

В організації шефської роботи з в/ч А2613 (надання матеріальних засобів: бронежилетів, шоломів, розгрузки, спальних мішків, зимових камуфльованих курток, термобілизни, батників теплих, крісла, стільців, металевих воріт, принтера лазерного, кобур шкіряних, ременів збройових, ліхтарів, аптечок автомобільних універсальних, дизельного пального ДП-з-25, акумуляторних батарей) взяли участь наступні фізичні та юридичні особи: Болградська міська рада,
КП «Горводоканал», банк «Аваль», відділення спілки ветеранів Афганістану, Одеська обласна прокуратура, благодійний фонд "Центр соціальних проектів майбутнього", фізичні особи-підприємці: Желязкова Т.П., Фана С.І., Суворов Л.В.

 

На виконання Указу Президента України від 19.05.2011 року №588/2011 „Про заходи щодо розв'язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями” в районі проведено значну роботу. В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації (далі - УСЗН) та управління Пенсійного фонду України у Болградському районі (далі - УПФУ) на обліку перебувають 5140 осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Протягом ІІ кварталу 2015 року УСЗН з Департаменту соціального захисту населення Одеської обласної державної адміністрації отримало 15 санаторно-курортних путівок для проходження лікування інвалідів війни, учасників війни та учасників бойових дій.

Протягом звітного періоду 2015 року видано: 3 посвідчення інвалідам війни (далі – ІВ): ІВ
2 групи – 1 посвідчення, ІВ 3 групи – 2 посвідчення; 2 талони на проїзд інваліду війни 2 групи;
5 посвідчень членам сімей померлих (загиблого) ветеранів війни; 61 довідку інвалідам від загального захворювання, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, які мають право на
50-відсоткове зниження плати за проїзд залізничним транспортом, в автобусах міжміського сполучення та пасажирських суднах каботажного плавання на період з 01 жовтня по 15 травня.

Протягом січня 2015 року підготовлено та видано направлень для отримання: ортопедичного взуття – 28 направлень; системи ортезів на нижні кінцівки – 16 направлень; системи ортезів на верхні кінцівки - 3 направлення; протезів молочної залози – 7 направлень; допоміжних засобів для особистої гігієни – 9 направлень; засобів для ходіння, керованих однією рукою, – 14 направлень; крісел колісних – 7 направлень; допоміжних засобів для особистого догляду та захисту –
3 направлення.

На обліку в УСЗН перебувають 90 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

З них 62 особи є ліквідаторами наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Щомісяця нараховується та виплачується грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: на постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії - 296 грн., 2 категорії – 148 грн.

На оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щороку виплачується допомога на оздоровлення на осіб 1 категорії – 120 грн, на осіб 2 категорії – 100 грн, і 3 категорії – 75 грн.

З метою матеріальної підтримки громадян, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, дітей військовослужбовців та осіб, які беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, на тридцять восьмій сесії VI скликання Болградської районної ради затверджено рішення „Про внесення змін до рішення районної ради від 27 лютого 2014 року № 508-VI „Про затвердження районної цільової програми підтримки малозабезпечених верств населення на 2014-2015 роки”. Через внесення змін орієнтовані обсяги фінансування у 2015 році збільшилися на 30000,00 грн.

Двадцять сьомого квітня 2015 року на апаратній нараді при в.о. голови райдержадміністрації начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Колчина А.А. доповіла про стан працевлаштування інвалідів на підприємствах та установах Болградського району  

 

На виконання Указу Президента України від 16.12.2011 року №1163/2011 «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», з метою забезпечення функціонування цілісної системи захисту прав дітей, створення умов для їхнього виховання та всебічного розвитку протягом ІІ кварталу 2015 року проведено низку заходів.

Службою у справах дітей районної державної адміністрації проведено 21 цільовий профілактичний рейд "Діти вулиці" з метою профілактики та недопущення безпритульності, негативних явищ у молодіжному середовищі, патронажного обстеження неблагополучних сімей, виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях. Обстежено 64 сім’ї, виявлено 7 дітей, які залишились без батьківського піклування та опинились у складних життєвих обставинах, з них
3 влаштовано до Одеського обласного притулку для дітей «Світанок», 1 дитина повернута до сім’ї,
3 дітей влаштовано до центру соціально-психологічної реабілітації служби у справах дітей Ізмаїльської райдержадміністрації. Виявлено 1 факт насильства в сім’ї відносно 1 дитини, яка внесена до бази ЄІАС «Діти».

у Болградському районі функціонує 8 прийомних сімей, в яких виховуються 17 дітей позбавлених батьківського піклування. Служба веде банк даних дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, в якому перебуває 19 дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, з них: 7 дітей, відносно яких скоєно насильство, 12 дітей, відносно яких батьки не виконують батьківських обов’язків, і банк даних дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в якому перебуває  86 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 52 дитини – знаходяться під опікою, 17 дітей – в прийомних сім’ях, 7 дітей – в ДБСТ, 9 дітей  в державних закладах,1 дитина в сім’ї родичів. Сімейними формами виховання охоплено 90% дітей.

Продовжується спільна плодотворна робота з органами опіки та піклування Болградської міської та сільських рад району з питань розвитку сімейних форм виховання та захисту житлових і майнових прав дітей.

В ІІ кварталі 2015 року виявлено 6 дітей, з яких 5 надано статус дитини-сироти  та  влаштовані до дитячого санаторного закладу «Ластівка»; 1дитина позбавлена батьківського піклування тимчасово влаштована в сім’ю родичів. На обліку кандидатів в усиновителі перебуває 11 сімей.

На обліку служби у справах дітей знаходиться 4 дитини, засуджених до покарання не пов’язаного з позбавленням волі та 9 дітей, які схильні до правопорушень.

СКМСД Болградського РВ за поточний період 2015 року в ході проведення рейдів по неблагополучних сім’ях виявлено 45 фактів невиконання батьками своїх обов’язків по вихованню дітей. Складено 45 адміністративних протоколів за ст. 184 КУпАП (невиконання батьками, чи особами які їх замінюють своїх обов’язків по вихованню і навчанню дітей).

Виявлено 2 факти скоєння насильства у сім’ї по відношенню до дітей. Складено
2 адміністративні протоколи за ст. 173 позн. 2 КУпАП (за скоєння насильства у сім’ї).  

У ході нічних рейдів виявлено 2 осіб, які довели неповнолітніх до стану сп’яніння. За всіма фактами складено адміністративні протоколи за ст. 180 КупАП (доведення неповнолітніх до стану сп’яніння). Також виявлялися неповнолітні, які скоювали правопорушення. Всього до адміністративної відповідальності було притягнуто 12 неповнолітніх.

Всього проведено 7 інформаційно-просвітницьких заходів, якими охоплено 398 осіб.

Двадцять п’ятого травня 2015 року на апаратній нараді при в.о. голови райдержадміністрації розглянуто питання про стан проведення в Болградському районі заходів щодо виконання Загальнодержавної програми "Національний план дій з реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року”.

 

На виконання Указу Президента України від 19.10.2012 року №604/2012 «Про заходи у зв'язку з відзначенням 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», з метою вшанування пам’яті полеглих у боротьбі за свободу Батьківщини, посилення соціального захисту ветеранів Великої Вітчизняної війни та продовження традицій шанобливого ставлення до ветеранів війни і пам’яті про Перемогу було утворено організаційний комітет з підготовки та відзначення 70-ої річниці (далі - оргкомітет), розроблено та затверджено план заходів щодо підготовки  та відзначення 70-ої річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни. Проведено 5 засідань оргкомітету, на яких прийнято рішення щодо чіткого плану проведення заходів до Дня Перемоги.

Згідно зі списком Болградської районної організації ветеранів, було вручено 100 продуктових наборів на загальну суму 20000,00 грн.

На сторінках книги пам’яті відображені події війни 1941-1945 років у кожному селі Болградського району. Книгу буде передано до музею 98-ї Гвардійської Свірської повітрянодесантної дивізії при Болградському міському будинку культури.

Сільськими радами Болградського району проведено заходи щодо відзначення 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі: мітинги-реквієми; тематичні концерти, вечори; святкові концерти; вогники, присвячені 70-й річниці Перемоги над нацизмом у Європі; літературно-музичні композиції до 70-ї річниці Перемоги.

Бібліотеками КУ «Болградська районна ЦБС» проведено: години поезії, усні журнали, тематичні вечори, години пам’яті, уроки пам’яті, літературно-музичний вечір, вечори спогадів.

У Болградській дитячій музичній школі проведено зустріч з ветеранами Великої Вітчизняної війни.

У стаціонарному відділені для постійного проживання одиноких, непрацездатних громадян та інвалідів у с. Криничне Болградського району проживають: ветеран Великої Вітчизняної війни та учасники війни, за якими здійснюється постійний нагляд та надається всебічна медична допомога у разі потреби.

Відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” управлінням соціального захисту населення Болградської районної державної адміністрації здійснена виплата щорічної разової допомоги ветеранам війни та членам сімей померлих і загиблих ветеранів до 9 Травня 1236 особам на суму 1295920,00 грн.

Болградською центральною районною лікарнею постійно проводиться комплексне медичне обстеження та диспансеризація ветеранів війни, організація їх лікування, надання кваліфікаційної медичної допомоги.

      Особи, які відмовилися в проведенні обстеження в районній лікарні, були оглянуті вдома дільничними лікарями. В результаті перевірки 12 осіб отримали санаторно-курортне лікування. Зубопротезування проведено 2 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії та є інвалідами війни, на суму 1634,14 грн.

      Протягом ІІ кварталу 2015 року управлінням соціального захисту населення підготовлено та видано 91 направлення інвалідам для забезпечення технічними засобами реабілітації усіх категорій осіб, у тому числі і ветеранам.

Відділом освіти районної державної адміністрації також проведено низку заходів. Створено тематичні книжкові виставки та виставки мемуарної та історичної літератури за даною тематикою, огляд літератури та статей періодичних видань; оформлено куточки, присвячені воїну-захиснику; проведено Уроки мужності, класні години та позакласні заходи; оформлено газети учнівського самоврядування з інформацією та фоторепортажем, присвячених 70-й річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-й річниці завершення Другої світової війни; в рамках заходів до святкування 70-річчя Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні з 22 квітня по 08 травня 2015 року 6 шкіл (Дмитрівська ЗОШ, Оріхівська ЗОШ, Оксамитненська ЗОШ, Владиченська ЗОШ,Олександрівський НВК, Новотроянівський НВК) взяли участь у районній естафеті пам'яті «Живу та пам'ятаю»; в Олександрівському НВК, Болградській ЗОШ № 2, ЗОШ № 3 організовано урочисті заходи з нагоди відкриття меморіальних дошок воїнам інтернаціоналістам.

Восьмого червня 2015 року на апаратній нараді при в.о. голови райдержадміністрації розглянуто питання про соціальний захист ветеранів війни в Болградському районі.

 

Про виконання Указу Президента України від 12.06.2013 року № 327/2013 «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ».

На апаратній нараді при в.о. голови райдержадміністрації 30 червня 2015 року розглянуто питання про стан надання адміністративних послуг відділом надання адміністративних послуг Болградської районної державної адміністрації, 2 червня – питання про стан виконання міськсільвиконкомами Болградського району Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”.

 

На виконання Доручення Президента України від 09.10.2012 року №1-1/2764  щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та аварій на об'єктах життєзабезпечення населення, економіки і транспорту, пов'язаних з погіршенням погодних умов в осінньо-зимовий період та оперативного реагування на них, на території Болградського району проведено низку заходів. Щомісяця поводяться перевірки готовності системи оповіщення та забезпечення своєчасного інформування підприємств, установ, населення про ускладнення гідрометеорологічної обстановки; на базі створених консультаційних пункті з питань цивільного захисту Болградської міської та сільських рад району організовано проведення навчання з населенням щодо правил безпечної поведінки під час можливих надзвичайних подій, пов’язаних з ускладненням погодних умов.

 

Про виконання Доручення Президента України від 07.12.2012 року №1-1/3293-7953/02 - за результатами поїздки Президента України до Херсонської області - щодо забезпечення підготовки внутрішньогосподарських меліоративних систем, залучення інвестицій для відновлення та модернізації зрошувальних систем, розширення поливних площ і дальшого розвитку водогосподарсько-меліоративного комплексу на півдні України.

Загальна площа зрошуваних земель в Болградському районі становить 7896,9 га, у тому числі землі з «державної» системи 7535,9 га та землі з «малого» зрошення - 361 га.

Станом на 28.04.2015 року між сільгосппідприємствами Болградському району та Болградським МУВГ складено 8 договорів на подачу води, у кількості 4008,42 тис. м3, у тому числі в мережах державної системи - 3622,88 тис. м3 для поливу 3179,8 га фізичної площі, в т. ч.: СВК «Криничне» - на площі 2150 га, об’ємом 2189,70 тис. м3 води; ПСП «Крона» - на площі 98 га, об’ємом 191,40 тис. м3 води; РАВК «Ялпуг» на площі 277 га, об’ємом 810,23 тис. м3 води; СФГ «Озерне» - на площі 11 га, об’ємом 24,75 тис. м3 води; ПП «Марков» - на площі 10,8 га, об’ємом 24,30 тис. м3 води; ДП ДГ ім. Суворова - на площі 128 га, об’ємом 84,48 тис. м3 води; СП «Агро-Нива» ТОВ - на площі 199 га, об’ємом 298,00 тис. м3 води; ДП ДГ ім. Суворова - на площі (мале зрошення) 306 га, об’ємом
385,56 тис. м3 води.

 

Аналіз виконання контрольних документів, проведений працівниками сектору контролю, показав, що стан виконавської дисципліни щодо зовнішнього контролю в райдержадміністрації характеризується позитивно, адже не зафіксовано жодного порушення встановлених термінів виконання документів, які потребували інформування вищих органів влади, більшість контрольних документів відпрацьовано на належному рівні, інформації підготовлені якісно та своєчасно надіслані на відповідні адреси. На жаль, мають місце випадки недотримання вимог Інструкції з діловодства під час оформлення інформацій; неузгодженість дій виконавців деяких структурних підрозділів райдержадміністрації та районних служб під час підготовки спільних відповідей на той чи інший документ, у зв'язку з чим інформації поверталися на доопрацювання.

 

Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та районних служб слід вживати необхідних заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за своєчасне та якісне виконання актів і доручень Президента України, документів органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голів Одеської обласної та районної держадміністрацій.

Відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації й надалі здійснюватиме контроль за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови Одеської облдержадміністрації, розпоряджень і доручень голови (в.о. голови) райдержадміністрації її структурними підрозділами, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та виконкомами Болградської міської та сільських рад району.

 

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації                                             Д.Г. Кучеровська

 

вик. Матанська М.М.

4-13-85