19.05.2016

Інформація на засідання колегії Болградської районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами це

Інформація

на засідання колегії Болградської районної державної адміністрації

про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району
в І
кварталі 2016 року

 

На виконання доручення голови Одеської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2011 року №Д/01- 27 щодо посилення контролю за виконанням актів Президента України відділ діловодства та контролю апарату Болградської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) приділяє постійну увагу питанням виконавської дисципліни в апараті, структурних підрозділах, вживає заходів щодо поліпшення роботи з документами та стану виконавської дисципліни.

 

Протягом І кварталу 2016 року відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано всього 427 вхідних документів, з них контрольних – 76, крім того: запитів на публічну інформацію – 6, письмових звернень громадян – 327 (у ІV кварталі 2015 року було 198).

 

Зареєстровано та відправлено 488 вихідних листів; крім того, відповідей на запити щодо надання публічної інформації – 6, запитів на звернення громадян – 7, відповідей на звернення громадян – 163, проміжних листів заявникам – 12.

Аналіз показників документообігу райдержадміністрації у I кварталі 2016 року вказує на те, що за даний період до райдержадміністрації надійшло набагато більше документів, ніж
у ІV кварталі 2015 року. Найбільша кількість документів надійшла до відома та відпрацювання до таких структурних підрозділів райдержадміністрації: управління агропромислового розвитку (78 або 17,3%), фінансового управління (48 або 10,6%), відділу організаційно-кадрової роботи апарату
(35 документів або 7,8%), сектору розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства
(29 або 6,4%), сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, з питань запобігання та виявлення корупції апарату (27 або 6%), відділу економічного розвитку і торгівлі (26 або по 5,8%), управління соціального захисту населення (24 або 5,3%). На долю інших структурних підрозділів райдержадміністрації припадає по 4 або менше документів.

 

Із вищих органів влади надійшло 66 документів, пересланих через Одеську облдержадміністрацію: указів Президента України – 7; законів України – 8, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України – 16; розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації – 18 (6 з них контрольних, з яких 1 відпрацьоване протягом кварталу, за 5 – термін ще не настав), доручень голови Одеської обласної державної адміністрації – 3 (2 – контрольні та 1 - відпрацьоване у зазначений термін), рішень Одеської обласної ради (неконтрольних) – 11.

Із вищевказаних документів 10 були контрольними, з них 2 виконано повністю (знято з контролю), 8 – довготермінові.

Усього на контролі в І кварталі перебувало 46 документів, у зазначені терміни виконано
41 документ, за термін виконання ще не настав, 4 документи відпрацьовані невчасно:

- лист Одеської обласної державної адміністрації від 08.07.2013 року №06/02-24/4094 про розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з урахуванням проведення робіт з оновлення її топографо-геодезичної основи (виконавець: відділ містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації; контроль -   05.01.2016 року, відправлено - 19.01.2016 року);

- доручення голови Одеської облдержадміністрації від 30.10.2013 року №Д/01/06-02/55 про розроблення та оновлення протягом 2013-2015 років у встановленому порядку містобудівної документації на місцевому рівні (виконавець – відділ містобудування, архітектури та будівництва контроль - 05.01.2016 року, відправлено - 18.01.2016 року);

- доручення голови Одеської облдержадміністрації від 08.11.2013 року №Д/01/06-02/56 про реалізацію заходів щодо забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення в Болградському районі (виконавець: сектор розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації; контроль - 01.02.2016 року,   відправлено - 15.04.2016 року;

- лист управління з питань надзвичайних ситуацій та оборонної роботи Одеської обласної державної адміністрації від 28.05.2015 року №03-1/48/510 щодо здійснення розрахунку потреби району в захисних спорудах, перегляду їх переліку, прискорення робіт із завершення інвентаризації    (виконавець -  головний спеціаліст з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації; контроль 06.01.2016 року, відправлено - 14.01.2016 року – через вакантність посади головного спеціаліста).

 

Також у І кварталі 2016 року на контролі перебувало 9 розпоряджень голови райдержадміністрації: 7  них виконано вчасно  та знято з контролю, за 2-ма  термін виконання не настав.

 

У звітному періоді структурними підрозділами райдержадміністрації отримано й відпрацьовано 81 контрольний документ: управлінням агропромислового розвитку 11 або 13,6%, сектором розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства - 10 документів або 12,3%, відділом економічного розвитку і торгівлі 9 або по 11,1%. Інші структурні підрозділи райдержадміністрації отримали й відпрацювали по 5 або й менше контрольних документів.

 

У I кварталі 2016 року видано всього 129 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності: на виконання указів Президента України видано 8 розпоряджень, постанов Кабінету Міністрів України – 9, розпоряджень і доручень голови Одеської облдержадміністрації – 2, із власної ініціативи – 50, з питань про влаштування до сімейних форм виховання, надання статусу дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування – 23, з питання надання матеріальної допомоги – 2, із земельних питань – 35. Також видано 48 розпоряджень з кадрових питань.

 

Протягом І кварталу 2016 року проведено 2 чергові та 1 позачергове засідання  колегії Болградської районної державної адміністрації. Усього розглянуто 11 питань: 7 запланованих
і 5 додаткових.

Не розглянуто питання про стан оплати праці на підприємствах Болградського району
за 2015 рік через введення мораторію на проведення перевірок управліннями праці райдержадміністрацій на підприємствах, в установах і організаціях щодо додержання чинного законодавства України  з питань оплати праці. 

Додатково заслуховувалися питання стосовно проектів деяких районних програм.

Двадцять сьомого січня 2016 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про стан виконавської дисципліни та хід виконання актів і доручень Президента України структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та міськсільвиконкомами Болградського району в ІV кварталі 2015 року (протокол №1). За результатами розгляду питання видано розпорядження голови Болградської райдержадміністрації від 27.01.2016 року № 22/А-2016 з однойменною назвою.

За підсумками роботи колегії видано 10 розпоряджень голови райдержадміністрації
та 1 інформацію взято до відома.

Протягом І кварталу 2016 року на засіданнях колегії Болградської районної державної адміністрації дано 1 доручення, яке частково виконано. Головою райдержадміністрації прийнято рішення продовжити контроль за виконанням Оксамитненською сільською радою (Рожкова С.М.) вищевказаного доручення.

 

Протягом І кварталу 2016 року проведено всього 9 апаратних нарад, на яких розглянуто
36 основних питань.

Тематика питань для розгляду на апаратних нарадах передбачена планом роботи Болградської районної державної адміністрації.

Протягом звітного періоду на апаратних нарадах дано 7 доручень голови райдержадміністрації.

Усього в І кварталі 2016 року на контролі перебувало 7 доручень, даних на апаратних нарадах,
3 з них виконано вчасно, 4 – залишаються на довгостроковому контролі.

 

З метою вдосконалення системи контролю, підвищення рівня персональної відповідальності керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та міськсільголів району за своєчасним
і безумовним виконанням законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України запроваджено систематичне заслуховування на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації інформацій про хід виконання окремих актів, які перебувають на контролі.

Щокварталу відділам, управлінням райдержадміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади, виконкомам Болградської міської та сільських рад району надсилається перелік контрольних документів, які підлягають виконанню.

З Одеської облдержадміністрації перелік указів, розпоряджень і доручень Президента України, які підлягають контролю, не надходив, тому ми вибрали найактуальніші документи: 3 укази
й 1 розпорядження Президента України, про виконання яких звітуємо.

 

І. На виконання Указу Президента України від 28.01.2010 року № 75/2010 «Про вшанування учасників боротьби за незалежність України у XX столітті» в Болградському районі проведено низку заходів.

Для учнів загальноосвітніх закладів і в бібліотеках у січні 2016 року організовано виставки літератури, усні журнали,  присвячені вшануванню пам'яті загиблих у  бою під Крутами.

З восьмого по дев’ятнадцяте лютого 2016 року з метою патріотичного виховання дітей
і підлітків пройшла Декада ціннісного ставлення до суспільства й держави. У рамках декади проведено заходи щодо оновлення куточків, присвячених воїну-захиснику, на тему: «Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну». Оформлено тематичні книжкові виставки й виставки образотворчого мистецтва, виставки мемуарної та історичної літератури, фотографій і плакатів за даною тематикою, огляд літератури та статей періодичних видань: «Сторінки мужності», «Їх подвиги в пам’яті вічні», «Наша Вітчизна – Україна».

Протягом весняних канікул – з двадцятого березня по перше квітня 2016 року – для учнів  району організовано екскурсії до  Музею бойової слави у м. Болграді. Музей відвідали 480 учнів.

У закладах освіти району у 2015-2016 навчального року для 325  учнів організовано роботи
19 гуртків військово-патріотичного спрямування, а також при 9 школах працюють клуби військово-патріотичного та громадянського спрямування, які відвідують 290 вихованців.

 

ІІ. На виконання Указу Президента України від 19.05.2011 року №588/2011 „Про заходи щодо розв'язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями”
в Болградському районі проведено значну роботу.

В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації (далі - УСЗН) та управлінні Пенсійного фонду України у Болградському районі (далі - УПФУ) на обліку перебувають 5287 осіб з обмеженими можливостями.

Протягом звітного кварталу видано 16 санаторно-курортних путівок для проходження лікування інвалідів від загального захворювання, з дитинства, інвалідів війни, учасників війни та учасників бойових дій, які надійшли з Департаменту соціального захисту населення Одеської облдержадміністрації.

        Протягом 2016 року підготовлено та видано направлень для отримання:
ортопедичного взуття – 18; системи ортезів на хребет – 1; системи ортезів на нижні кінцівки – 31; системи ортезів на верхні кінцівки – 2; протезів молочної залози – 1; допоміжних засобів для особистої гігієни – 6; засобів для ходіння, керованих однією рукою – 13; крісел колісних – 6; допоміжних засобів для особистого догляду та захисту – 3.

       Станом на 01.04.2016 року на обліку перебувають 68 осіб, з яких:

  • 24 особи отримують компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів у розмірі 118,14 грн - на півріччя;
  • 44 особи отримують компенсацію витрат на транспортне обслуговування інвалідів у розмірі 155,73 грн - на півріччя.

        Рішенням Болградської районної ради на 3 сесії VII скликання від 14.01.2016 року № 24 – VII затверджено районну цільову програму соціальної підтримки населення на 2016 - 2018 роки.  розроблену управлінням соціального захисту населення.

       Протягом звітного періоду проведено 3 засідання Координаційної ради з надання цільової адресної допомоги малозабезпеченим верствам населення району, на яких розглянуто 107 заяв з необхідними пакетами документів. Надано матеріальну допомогу 60 особам на суму 23,4 тис. грн,
47 особам відмовлено через обмеженість бюджетних коштів.

Шістнадцятого березня 2016 року начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Колчина А.А. на апаратній нараді при голові райдержадміністрації доповіла про роботу управління соціального захисту населення Болградської районної державної адміністрації щодо  обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, а двадцять третього березня 2016 року - про надання пільг окремим категоріям громадян Болградського району.

 

ІІІ. На виконання Указу Президента України від 16.12.2011 року №1163/2011 «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», з метою профілактики та недопущення безпритульності, негативних явищ у молодіжному середовищі, патронажного обстеження неблагополучних сімей, виявлення дітей, які опинились у складних життєвих ситуаціях,
протягом І кварталу 2016 року службою проведено 12 цільових профілактичних рейдів "Діти вулиці". Обстежено 38 сімей. Станом на 25.03.2016 року на обліку знаходилося 27 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, з них: 4 дітей, які зазнали економічного насильства,
23 дітей, батьки, яких ухиляються від виконання батьківських обов’язків.

У звітному періоді виявлено 6 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах. Після проведення заходів з них: 4 дітей повернуто в сім’ю, 1 дитину влаштовано до центру соціально-психологічної реабілітації, 1 дитину - до Білгород-Дністровського інтернатного закладу. Оформлено 1 матеріал про позбавлення батьківських прав відносно 1 дитини, матеріал не розглянуто.

Станом на 25.03.2016 року в Болградському районі функціонує 7 прийомних сімей, у яких виховуються 13 дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 ДБСТ, в якому виховуються 5 дітей та 2 особи із числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Щомісяця здійснюється виплата соціальної допомоги вихованцям прийомних сімей і грошового забезпечення прийомним батькам.

Продовжується спільна плодотворна робота з органами опіки та піклування Болградської міської та сільських рад району з питань розвитку сімейних форм виховання та захисту житлових і майнових прав дітей.

З метою інформування населення з питань нових форм сімейного виховання дітей, у загальноосвітніх школах і на території сільських рад району проводилася інформаційно-просвітницька робота: бесіди та лекції, інформаційні години.

До служби звернулося 7 осіб з питань охоплення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, сімейними формами виховання. Громадянам роз’яснювалися права та обов’язки опікунів, прийомних батьків і правові наслідки усиновлення.

У І кварталі 2016 року виявлено та надано 10 дітям статус дитини-сироти й дитини, позбавленої батьківського піклування .

На обліку кандидатів в усиновителі перебуває 8 сімей.

Для системної роботи з категорією дітей, які скоїли правопорушення, у службі на кожного з них заведено особові справи, де систематизуються матеріали з контролю за поведінкою, станом навчання, проведення профілактичної роботи з неповнолітніми.

Службою здійснюється контроль за станом навчання дітей у школах, за необхідності вживаються заходи для залучення їх до процесу навчання.

У закладах освіти району проводиться постійна робота з правового виховання учнів і батьків: в усіх школах району.

У Болградському районі створено умови для здобуття дітьми позашкільної освіти.
У 2015-2016 навчальному році на базі шкіл району організовано роботу 191 гуртка (3079 дітей), в  РЦДЮТ- 91 гурток (1708 дітей), у ДЮСШ - 80 груп (1312 дітей).

З початку 2015-2016 року безкоштовні гарячі обіди отримують усі учні 1-4 класів
23 навчальних закладів району та діти пільгових категорій.

У всіх  24 навчальних закладах району й РЦДЮТ є доступ до мережі Інтернет.

Інклюзивне навчання організовано в Залізничненській ЗОШ (2 учні) і Дмитрівській ЗОШ
(1 учень).

Відділом у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації з 15 лютого 2016 року
по 06 березня 2016 року на оздоровлення до «Українського ДЦ «Молода гвардія» в І зміну направлено 2 дітей з малозабезпечених і багатодітних сімей. З 09 по 29 березня 2016 року на оздоровлення до «Українського ДЦ «Молода гвардія» в ІІ зміну направлено 2 дітей: одну дитину- інваліда та одну дитину з малозабезпеченої багатодітної сім’ї.

За звітний період спеціалістами Болградського РЦСССДМ здійснено 147 соціальних інспектувань сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. За результатами соціального інспектування з сім’ями, що підлягають соціальному супроводу, складалися плани-угоди, під соціальний супровід взято 10 сімей, у яких виховується 12 дітей, за звітній період соціальним супроводом охоплено
58 сімей, у яких виховуються 120 дітей.

Протягом звітного періоду до БРЦСССДМ надійшло 16 повідомлень про скоєння насильства
в сім’ях. Три  сім’ї, в якій виховується п’ятеро дітей, взято під соціальний супровід, з іншими  особами, які постраждали від насильства, проводиться соціальна робота в рамках компетенції, в результаті чого налагодились відносини та мікроклімат у сім’ї.

Двадцять сьомого січня 2016 року на апаратній нараді при голові райдержадміністрації розглянуто питання про розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування у 2015 році (доповідач – в.о. начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Янчева Г.Ф.), 16 березня – питання про стан правовиховної роботи та профілактики злочинності серед учнівської молоді району (доповідач –  начальник відділу освіти Оріховська А.С.), 30 березня - про хід виконання заходів щодо подолання дитячої безпритульності, бездоглядності, та злочинності в Болградському районі (доповідач –  начальник служби у справах дітей райдержадміністрації  Ульянова Ю.Д.).

 

Про виконання Розпорядження Президента України від 21.06.2011 року №204/2011-рп «Про додаткові заходи з пошуку, дослідження і впорядкування місць поховань жертв війни, політичних репресій та інших трагедій Українського народу».

На території Болградського району знаходяться дев’ять військових поховань і вісімнадцять пам’ятників Другої світової (Великої Вітчизняної) війни, також на міському цвинтарі установлено пам’ятний Хрест на місці масового поховання жителів Болградського району, які померли від голоду в період 1946-1947 років.

У школах району створені та функціонують історичні гуртки, які ведуть пошук, дослідження та впорядкування місць поховань. Рішеннями Болградської міської та сільських рад за пам’ятниками закріплені відповідні організації, установи та підприємства населених пунктів району.

Під час антитерористичної операції на сході України загинуло 3 мешканців  Болградського району.

Манулов Сергій загинув у місті Луганську. Близько першої години ночі 14 червня 2014 року під час заходу на посадку в аеропорту Луганська терористами був збитий військово-транспортний літак Іл-76 Повітряних Сил Збройних Сил України, який здійснював перевезення особового складу з метою ротації. Загинуло 9 членів екіпажу та 40 десантників, серед яких був Сергій. У червні
2015 року на будівлі Оксамитненської ЗОШ, у якій навчався майбутній герой, встановлено меморіальну дошку.

Хіньов Ігор героїчно загинув 21 серпня 2014 року під час обстрілу терористами позицій підрозділу військової частини поблизу с. Кутейнікове Донецької області. На полі бою Ігор здійснив подвиг, прикривши собою побратимів. Своїм життям герой врятував двох бойових товаришів. У серпні 2015 року на будівлі ОЗ «Спеціалізована загальноосвітня школа інтернат  «Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського», в якому навчався патріот, встановлено меморіальну дошку з фотографією героя та надписом: «Героїчно загинув, захищаючи Батьківщину». Йому як випускнику гімназії посмертно присвоєно звання «Почесний гімназист».

Владиченська ЗОШ проводить роботу з увіковічення пам’яті Кожуріна Віктора, який загинув
20 січня 2015 року. Цього дня група військовослужбовців, серед яких був Віктор, поверталася після виконання завдання із розмінування проходу в аеропорту Донецька й потрапила під обстріл противника з РСЗВ «Град».

За особисту мужність і високий професіоналізм, виявлені в захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі, Указом Президента України усі троє герої посмертно нагороджені орденом «За мужність» III ступеня.

Учні та вчителі постійно несуть квіти й траурні вінки на могили героїв, які поклали своє життя на вівтар свободи заради нашого майбутнього.

Родинам загиблих учасників АТО надано посильну допомогу (в т.ч. матеріальну) під час поховань загиблих і в повсякденні.

На цвинтарях населених пунктів району секторів військових поховань не створено, загиблих військовослужбовців-патріотів поховано біля поховань їх рідних.

У навчальних закладах, де навчалися майбутні герої, оформлено куточки з інформацією про загиблих учасників АТО. У бібліотеках сіл Оксамитне, Владичень і в районній бібліотеці для дорослих зібрано матеріали про героїв - уродженців сіл Оксамитне, Владичень і міста Болграда -
у папки прес-досье. Папки доповнюються періодичною літературою.  У всіх бібліотеках оформлено виставки періодичних видань: «Герої АТО Одещини» - у Червоноармійській сільській бібліотеці №2 та «Герої України, які захищають країну» у - Новотроянівській сільській бібліотеці.

У Музеї бойової слави йде робота зі збору інформації та підготовлено стенди, які присвячені учасникам АТО, уродженцям м. Болграда та Болградського району, загиблим під час бойових дій на Донбасі. Під час екскурсій, які проводяться в музеї, відвідувачі дізнаються про події збройної боротьби за територіальну цілісність і незалежність України.

Райдержадміністрація за участю Болградської районної організації ветеранів, міськсільвиконкомів і правоохоронних органів району проводить заходи щодо профілактики правопорушень і недопущення фактів вандалізму над пам’ятниками загиблим воїнам, іншими місцями поховань жертв війни, політичних репресій та інших трагедій Українського народу.

З метою забезпечення належного правопорядку в м. Болграді організовано залучення громадськості міста (працівників установ, організацій та підприємств) до чергувань, згідно з графіком патрулювання, за визначеними маршрутами у складі громадського формування „Добровільна народна дружина” з охорони громадського порядку й державного кордону. З початку 2016 року на маршрутах патрулювання не допущено кримінальних проявів, у тому числі не було випадків вандалізму над пам’ятниками загиблим воїнам, іншими місцями поховань жертв війни.

 

 

Аналіз виконання контрольних документів у І кварталі 2016 року, проведений працівниками сектору контролю відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації, показав, що
в цілому організація виконання документів і здійснення контролю за ними носить системний і цілеспрямований характер. Більшість контрольних документів відпрацьовано на належному рівні: інформації підготовлено якісно та своєчасно й  надіслані на відповідні адреси.

Разом з тим, через реорганізацію Одеської облдержадміністрації не вдалося подолати деякі суттєві недоліки у виконанні контрольних документів: мають місце порушення термінів виконання завдань, присутність тяганини, що негативно вливає на виконання зазначених документів.

За підсумками роботи в І кварталі 2016 року потребує поліпшення виконавська дисципліна
з виконання документів у структурних підрозділах райдержадміністрації: відділі містобудування, архітектури та будівництва (Атаманюк О.В.), секторі розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (Денкова Д.С.).

 

Також були випадки підготовки неякісних проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та листів, які відправлялися у вищі органи виконавчої влади (допускалися різного виду помилки). Такі недоліки виявлено в документах, підготовлених спеціалістами райдержадміністрації: управління агропромислового розвитку (Сакали С.Г.); фінансового управління (Абаджиєв В.В.); служби у справах дітей (Ульянова Ю.Д.); відділу культури (Мінова М.Г.); сектору розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства (Денкова Д.С.), відділу містобудування, архітектури та будівництва (Атаманюк О.В.). Основні причини цього - низька мовна підготовка фахівців, користування електронним перекладачем, який є недосконалим, неналежне реагування на зауваження та поради.

 

Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та районних служб слід вживати адекватних заходів реагування на недоліки у виконанні спеціалістами документів - з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за своєчасне та якісне виконання актів і доручень Президента України, документів органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голів Одеської обласної та районної держадміністрацій.

 

Відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації й надалі здійснюватиме контроль за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови Одеської облдержадміністрації, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації її структурними підрозділами, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади та виконкомами Болградської міської та сільських рад району.

 

 

Начальник відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації                                                         Д.Г. Кучеровська

вик. Матанська М.М.

4-24-82