23.07.2020

ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

ДОВІДКА 

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в райдержадміністрації та органах самоврядування Болградського району

за 2019 рік у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року

 

Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування Болградського району проводиться відповідно до законів України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування” та  інших нормативно-правових актів у цій сфері.

За 2019 рік до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 8969 звернень, що на 891 більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

До сільських рад надійшло 6997 звернень, що на 2070 звернень більше, ніж за аналогічний період 2018 року, до Болградської міської ради – 1558, що на 97 звернень менше, до Болградської районної державної адміністрації – 354, що на 1078 звернень менше, до Болградської районної ради – 60, що на 6 звернень більше, ніж у відповідний період попереднього року.

Із загальної кількості, більшість звернень надійшло поштою – 5302 звернення, що
на 1093 звернення більше, ніж у 2018 році. На особистому прийомі надійшло 3590 звернень, що на 37 менше, ніж у 2018 році. Збільшення кількості звернень, що надійшли поштою до сільських рад відбулося через вступ в дію з 01 січня 2019 року Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» й набуття органами місцевого самоврядування функцій щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення.

Безпосередньо до райдержадміністрації надійшли 354 звернення, з них 289 – поштою, 40 – на особистому прийомі, через уповноважену особу – 2, 22 – через органи влади.

Усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, розглядаються по суті та вчасно, заявникам надаються відповіді, роз'яснення.

Позитивно розв’язані питання, порушені в 170 зверненнях; заявникам надані роз’яснення та пропозиції щодо прискорення розв’язання порушених питань
за 174 зверненнями, 3 звернення не підлягають розгляду, за 7 – було відмовлено.

Звернення, які надійшли від сільських рад для розгляду до Болградської районної державної адміністрації:

 

Назва сільської ради

Кількість звернень
за 2019 рік

% від загальної кількості

Кубейська

28

12,8

Новотроянівська

22

10,1

Городненська

19

8,7

Калчівська

16

7,3

Оріхівська

15

6,9

Криничненська

15

6,9

Голицька

15

6,9

Виноградівська

13

6

Василівська

13

6

Табаківська

12

5,5

Залізничненська

12

5,5

Оксамитненська

10

4,6

Дмитрівська

8

3,7

Каракуртська

7

3,2

Виноградненська

5

2,3

Олександрівська

4

1,8

Владиченська

3

1,4

Баннівська

1

0,1

Усього:

218

99,7

 

З вищих органів влади до райдержадміністрації направлено на розгляд 22 звернення (за 2018 рік – 24):

 

 

 

2019 рік

2018 рік

Різниця між 2019 роком – 2018 роком

Обласна державна адміністрація

13

17

-4

Адміністрація Президента України

(Офіс Президента України)

 

5

4

+1

Апарат Верховної ради України

2

0

+2

Народний депутат України

2

1

+1

Генеральна прокуратура України

0

1

-1

Секретаріат Кабінету Міністрів

0

1

-1

УСЬОГО звернень від вищих органах влади

22

24

-2

 

            Від загальної кількості звернень 8969 - 5414 звернень надійшло від таких категорій авторів: інвалідів і ветеранів війни та праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів та інвалідів загального захворювання та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. З них від:

- членів багатодітних сімей - 243 (251);

-       одиноких матерів – 110 (74);

-       учасників бойових дій – 66 (63);

-       інвалідів – 417 (301);

-       інших категорій – 4578 (3393).

За соціальним станом звернення поділяються на: пенсіонерів - 2724 (2408), безробітних – 1140 (846), селян – 790 (749), робітників – 643 (943).

Представники зазначених категорій зверталися з питань: надання матеріальної допомоги, вирішення житлових питань і т. п. Інваліди війни, учасники бойових дій порушували питання соціального захисту, сприяння у розв’язанні житлово-комунальних проблем.

У всіх зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, включно зі зверненнями, прийнятими на особистому прийомі громадян, протягом 2019 року порушено 354 (1442) питання різної тематики - відповідно до класифікатора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”:

Зміст питання

Кількість порушених питань

за 2019 р. 

Кількість порушених питань за 2018 р.

Різниця

Соціального захисту

168

206

-38

Сім’ї, дітей, молоді, ґендерної рівності, фізичної культури та спорту

58

51

-7

Аграрної політики і земельних відносин

63

1088

-1025

Транспорту та зв’язку

12

9

+3

Інші питання

13

1

+12

Комунального господарства

10

27

-17

Праці і заробітної плати

4

6

-2

Діяльності органів місцевого самоврядування

4

3

+1

Охорони здоров’я

4

5

-1

Промислової політики

4

3

+1

Житлового господарства

5

8

-3

Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації

2

0

+2

Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності

5

8

-3

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян

0

7

-7

Екології та природних ресурсів

0

2

-2

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

0

4

-4

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

2

10

-8

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

1

-1

Економічної, цінової інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва

0

3

-3

Усього

354

1442

-1088

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», забезпечено щомісячне проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Щомісяця проводиться день контролю з перевірки стану виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян, які надійшли на розгляд до райдержадміністрації. Протягом звітного періоду здійснено 12 перевірок.

Для відкритого спілкування з населенням розпорядженням голови райдержадміністрації двічі на рік до початку терміну затверджується графік особистого прийому громадян голови райдержадміністрації та його заступником (не менше, ніж 2 рази на місяць виїзні прийоми громадян, у тому числі – два особистих). Графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджується щопівроку розпорядженням голови районної державної адміністрації. За звітний період в.о. голови райдержадміністрації, заступник голови райдержадміністрації та керівник апарату райдержадміністрації провели 86 особистих і 38 виїзних прийомів громадян у селах району, також проведено зустрічі з трудовими колективами загальноосвітніх шкіл, дитячих садків, будинків культури, закладів охорони здоров’я, що надавало можливість мешканцям району звернутися з наболілими питаннями безпосередньо за місцем роботи.

Під час проведення особистих і виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, з метою зменшення надходження звернень до вищих органів влади, надається всебічна допомога у розв’язанні того чи іншого питання на місцевому рівні.

З метою забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 17 лютого
2001 року №101/2001 „Про удосконалення діяльності виконавчої влади з питань інформування населення” голова райдержадміністрації щокварталу затверджує графіки проведення прямих телефонних „гарячих” ліній” (розпорядженням від 20.09.2019 року №299/А-2019 «Про затвердження графіків проведення прямих телефонних «гарячих ліній» керівництвом районної державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації у ІV кварталі 2019 року»).

Протягом звітного періоду відбулося 85 «прямих телефонних ліній» керівництва райдержадміністрації, під час яких звернулося 112 громадян, яким надано роз’яснення.

Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим графіком звітування міськсільголів Болградського району перед головою райдержадміністрації про організацію та стан роботи зі зверненнями громадян, на апаратних нарадах заслухано звіти 18 міськсільголів.

Систематично проводиться робота з оновлення спеціалізованої веб-сторінки аналітичними та статистичними даними про стан роботи зі зверненнями громадян, інформацією про виїзні прийоми громадян головою райдержадміністрації. Також висвітлюється на веб-сторінках графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, керівництвом і керівниками структурних підрозділів Одеської облдержадміністрації, повідомлення про виїзні прийоми громадян керівництвом Одеської облдержадміністрації, оголошення про функціонування «гарячої телефонної лінії» та «телефону довіри» з роз’яснення прав громадян на звернення та особистий прийом і проведення «прямих телефонних ліній», однак за 2019 рік до райдержадміністрації таких звернень не надходило.

Протягом звітного періоду всі звернення громадян розглянуто з дотриманням установлених термінів. Підстав для притягнення до відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері роботи зі зверненнями громадян не було.

З метою здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду звернень і повноти відповідей на них, підвищення рівня відповідальності посадових і службових осіб за належну роботу зі зверненнями громадян, відділ діловодства та контролю апарату райдержадміністрації здійснює постійний моніторинг цієї роботи та щомісяця на апаратних нарадах звітує про  її результати.

Райдержадміністрація буде й надалі буде спрямовувати свою роботу на вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2019 року до райдержадміністрації надійшло 38 запитів на отримання публічної інформації (за той самий період 2018 року – 45), на електронну адресу надійшли – 36 запитів, поштою - 2 . Від юридичних осіб – 5 запита, фізичних осіб - 8 запит, направлено до Болградської районної державної адміністрації від інших джерел для розгляду за належністю – 25 запитів. Усі запити розглянуті у встановлений законодавством термін, задоволені – 22,  направлені належним розпорядникам інформації – 5.

До райдержадміністрації протягом 2019 року з Урядової «гарячої лінії» надійшло 522 звернення:

- із соціальних питань – 348 (нарахування субсидій, надання матеріальної допомоги);

- з питань охорони здоров’я - 32;

- з питань агропромислової політики – 35;

- з питань комунального господарства – 32;

- з питань освіти – 11;

- з питань житлового господарства – 8;

- з інших питань – 56.

З них скарг – 56.

Всі звернення розглянуто структурними підрозділами районної державної адміністрації в термін, передбачений законодавством України.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                            А.В. Кучмійов