29.07.2020

З 1 липня 2020 року запрацював новий сервіс 

 від Пенсійного фонду України

 

На виконання Указу Президента України від 08.11.2019 № 837            «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави»                    з 1 липня 2020 року розпочав роботу новий електронний сервіс Пенсійного фонду України - автоматичне призначення пенсії.

Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих у зверненні документів при досягненні пенсійного віку. Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформації завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних. Послуга надається користувачам, які не є пенсіонерами, засобами веб-порталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Як скористатися послугою - автоматичне призначення пенсії?

По-перше, в особистому кабінеті веб-порталу електронних послуг ПФУ застрахована особа заповнює та подає документ «Анкета-заява на автоматичне призначення пенсії». Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деяку інформацію потрібно додати в ручному режимі.

По-друге, до анкети подають файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж, ідентифікують особу та інші документи, які заявник вважає за необхідне додати для підтвердження його права на певні доплати та пільги. Файли документів треба прикріпити у відповідному розділі, кожен розділ містить перелік необхідних документів.

Електронні копії документів, виготовляються шляхом їх сканування в кольоровому форматі. Скановані копії виготовляються з оригіналів  документів та  мають містити всі сторінки документів в хронологічному порядку та бути придатними для сприйняття їх змісту. Рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Скан-копії повинні бути чіткими. Тобто мають добре читатися назва документа, його серійний номер (за наявності), дата видачі, прізвище ім’я та по батькові власника, печатки, підписи тощо. Сканувати можна:

— або окремо кожну сторінку трудової книжки й зберегти їх у форматі jpg;

— або відразу всі сторінки трудової книжки й сформувати один (загальний) файл у форматі pdf.

В-третє, підписуєте анкету-заву КЕП та надсилаєте її до Пенсійного фонду України.

За результатами опрацювання анкети-заяви заявник отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС-повідомлення, засобами веб-порталу та через мобільний додаток.

 

 

Болградський відділ обслуговування громадян

(сервісний іентр) управління обслуговування громадян

Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області