22.02.2021

Повідомляємо про суттєві зміни в роботі управління соціального захисту населення РДА

 

До уваги мешканців району!

Болградська районна державна адміністрація повідомляє про суттєві зміни в роботі управління соціального захисту населення.

З 1 березня 2021 року спеціалістами управління соціального захисту населення взагалі забороняється прийом громадян.  

В кожній громаді Болградського району створено (або в стадії утворення) відділ соціального захисту населення або центр надання адміністративних послуг. Тобто,
з 1 березня 2021 року прийом документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та пільг покладається на рівень територіальних громад.

Всі звернення прийматимуть представники Болградської, Арцизької, Василівської, Городненської, Криничненської, Кубейської, Теплицької, Павлівської, Бородинської, Тарутинської територіальних громад та у цифровому форматі передаватимуть для ухвалення рішень (призначення, перерахунок, виплата соціальних допомог, компенсацій, субсидій та пільг) до управління соціального захисту населення Болградської районної державної адміністрації.

Також представники територіальних громад здійснюватимуть консультації населення з питань соціального захисту населення, прийом документів для видачі довідок, посвідчень, направлень тощо.

В кожній територіальній громаді створено старостинські округи. В кожному старостинському окрузі буде посадова особа, яка буде здійснювати функції з прийняття документів для вирішення питань соціального характеру, тобто громадяни матимуть можливість вирішувати нагальні питання на місцях.

З 1 березня 2021 року мешканці міста Болград повинні звертатися до Болградської міської ради за адресою: м. Болград, пр. Соборний,149, центр надання адміністративних послуг.

Мешканці сільської місцевості мають звертатися до відповідної сільської/селищної ради за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

 

Управління соціального захисту

                                                           населення Болградської районної

                                                           державної адміністрації